VIII Fira del Ferro Pirinenc a la Vall Ferrera 7, 8 i 9 de juliol

VIII FIRA DEL FERRO PIRINENC

Vall Ferrera – Alins INSCRIPCIO OBERTA  https://goo.gl/forms/ywC4yNIt4wd92VZH2

Forjadores i forjadors!

Us escrivim des de l’organització Boscos de Ferro per fer-vos arribar la inscripció a la 8a edició de la Fira del Ferro Pirinenc.

El cap de setmana del 7 a 9 de juliol la Vall Ferrera es prepararà per acollir aquesta festa del foc i el ferro única al Pirineu! Des de l’Associació Boscos de Ferro, posarem, com sempre, tots els mitjans possibles, tant a nivell material com de voluntariat, per tal que la vostra experiència sigui el més agradable possible i que gaudiu al màxim de l'estada.

Per consultar tota la informació i formalitzar la inscripció, cal que complimenteu el formulari al següent enllaç: Inscripció forjadors

Esperem la vostra participació!

* Hem enviat aquesta informació a tots els forjadors que heu participat en anteriors edicions de la Fira. Si coneixeu altres forjadors que vulguin inscriure’s, els hi podeu enviar aquest correu amb l’enllaç.

¡Forjadores y forjadoras! INSCRIPCION ABIERTA  https://goo.gl/forms/8uo7x1mQPIYRIOe52

Os escribimos desde la organización Boscos de Ferro para haceros llegar la inscripción a la 8ª Fira del Ferro Pirinenc.

¡El fin de semana del 7 al 9 de julio la Vall Ferrera se prepara para acoger esta fiesta del fuego y el hierro única en el Pirineo! Desde la Associació Boscos de Ferro, pondremos, como siempre, todos los medios posibles, tanto a nivel material como de voluntariado, para que vuestra experiencia sea lo más agradables posible y que disfrutéis al máximo de la estancia.

Para consultar toda la información y formalizar la inscripción y formalizar la inscripción, tenéis que rellenar el formulario en este enlace: Inscripción de forjadores (en castellano)

¡Esperamos vuestra participación!

*Hemos enviado esta información a todos los forjadores/as que habéis participado en anteriores ediciones de la Fira. Si conocéis otros forjadores/as que quieran apuntarse, les podéis reenviar este correo con el enlace al formulario.

facebook.com/BoscosdeFerro/

@boscosdferro

Salut i ferro

Sandra